PROGRAM PENSIJILAN QUIZIZZ | QUIZIZZ CERTIFIED GAME CHANGER | JOM SERTAINYA

QUIZIZZ CERTIFIED GAME CHANGER


Program Pensijilan Quizizz : Quizizz Certified Game Changer

Cuti hujung minggu yang dimanfaatkan sepenuhnya. Saja seronok asah otak yang dah lama berkarat. Lama dah tinggalkan Quizizz ni. Banyak fitur-fitur baru yang telah ditambah baik. Sangat menarik dan berkesan untuk menarik minat murid-murid dalam PdPc.

Nak lulus kena dapat markah 80% ke atas. Selalu jawab Quizizz ada timer kan..tapi dalam kuiz takda masa ditetapkan. Kita boleh tengok video untuk cari jawapan. Soalan dalam bahasa Spanish pun ada. Tapi yang paling Cikgu Eeda tak boleh nak brain soalan tanya tentang lapisan bumi...jem terus otak. Nak google pun tak tahu nak tulis apa...hahaha...Tapi takpa salah satu dua soalan ok ja, boleh lulus lagi.

Yang nak sertai klik link yang diberikan, kita akan jumpa slide ni dan klik ja Get certified tu. Kemudian ikut ja slide by slide.


Bermula dengan slide ni klik saja Get certified dan ikut langkah-langkah yang diminta. Ada 67 slide semuanya. Mula-mula tu rasa seram jugak ingatkan ada 67 soalan yang perlu dijawab. Rupa-rupanya tak. Itu jumlah slide.


Isi beberapa detail peribadi dah 8 slide. Masuk section 1 dah slide ke-9. Legaaaa...



Keseluruhan ada 7 section ya..tapi bukan semua soalan, ok. Video-video yang disediakan boleh pilih sama ada nak tonton atau tidak. Tapi sangat membantu untuk cari jawapan.



Haaa sampai section last ni takda soalan dah. Banyak info yang diberikan kepada kita tentang Quizizz.



Sampai slide ni bolehla klik open in new tab dan beri feedback. Cikgu Eeda isi juga sebab nak minta pihak Quizizz sertakan subtitles dalam video tu. English mereka level lain...susah nak faham...hahaha. Subtitles BI pun ok.


Sampai part ni haaa part yang paling best la kan...dah boleh download sijil. Yeaaaaa berjaya. Dengan menjawab kuiz ni secara tak langsung banyak juga ilmu Quizizz Cikgu Eeda dapat.

Haaa tunggu apa lagi. Kalau berminat nak upgrade ilmu Quizizz klik link kat bawah ni. Selamat menjawab and good luck gaisss.
https://t.co/eI2NpKE83i


#cikgueedarahim

#akademiyoutuber

Previous Post Next Post